Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.

Bourbon BBQ oldalas

Written By admin on 2015. április 18., szombat | 11:07

A boltokban kapható drága pácok helyett saját magam készítettem el a pácot az oldalasomhoz. Nagyjából 24 órát volt az oldalas a pácban, majd nagyon lassú parázson 3 órát sütöttem. Egészen egyszerűen isteni lett! Ajánlom mindenkinek próbálja ki.



Hozzávalók 4 személyre

2 kg oldalas

A páchoz:

20 dkg barna cukor
1 evőkanál édes őrölt paprika
1 fej fokhagyma
1dl Bourbon whisky ( Én Jim Beam cseresznyéset használtam )
1 kávéskanál őrölt bors
1 evőkanál méz
2 evőkanál paradicsompüré
2 evőkanál worchester szósz






Az oldalasokat a csont mellett beírdaltam, majd alufóliába tekertem. A grillsütőbe a csontos oldalával lefelé tettem. Majd közel 3 órát lassú parázson sütöttem.











SHARE

About admin

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése